Thông tin ấn phẩm
420 QU-P
tutor image 1

Applying the flipped classroom to enhance English paragraph writing to 11th-grade writers at Ta Quang Buu high school in Hanoi


Tác giả: Quách, Cẩm Phương,

Nhà xuất bản
Trường Đại học Mở Hà Nội
Năm xuất bản
0
Lần xuất bản
Đang cập nhật
Ngôn ngữ
Tiếng Việt

Tóm tắt

This study aimed to explore the impact of applying the flipped classroom model in teaching English paragraph writing to 128 11th-grade students at Ta Quang Buu Secondary and High School in Hanoi. Given the increasing importance of productive skills like writing, a mixed-methods research approach was employed, including pre- and post-tests, questionnaires, and interviews, to collect comprehensive quantitative and qualitative data. The pre-test results showed that the majority of students struggled with or

Đầu mục

Danh sách các kho đang có sẵn ấn phẩm

Nơi lưu trữ Có sẵn
Kho Luận văn 1
Marc

Thông tin ấn phẩm theo chuẩn MARC 21

×