Thông tin ấn phẩm
420 TA-L
tutor image 1

Using games to motivate the primary children to learn English at a homeclass in Quoc Oai district


Tác giả: Tạ, Thị Diệu Linh,

Từ khóa:
Nhà xuất bản
Trường Đại học Mở Hà Nội
Năm xuất bản
0
Lần xuất bản
Đang cập nhật
Ngôn ngữ
Tiếng Việt

Tóm tắt

This study investigates the use of games as a pedagogical strategy to enhance primary students’ motivation and engagement in English lessons in a home-based class in Quoc Oai, Vietnam. Thirty Grade-3 and Grade-4 learners participated in a four-week intervention in which traditional and digital games (e.g., Sentence Race, Hidden Picture, Wordwall, Bamboozle) were integrated into regular lessons following a simple plan–teach–review cycle. Data were collected through pre-/

Đầu mục

Danh sách các kho đang có sẵn ấn phẩm

Nơi lưu trữ Có sẵn
Kho Luận văn 1
Marc

Thông tin ấn phẩm theo chuẩn MARC 21

×