Thông tin ấn phẩm
420 DU-N
tutor image 1

Using semantic mapping to enhance the ninth graders at a secondary school in Hanoi


Tác giả: Dương, Quỳnh Như,

Từ khóa:
Nhà xuất bản
Trường Đại học Mở Hà Nội
Năm xuất bản
0
Lần xuất bản
Đang cập nhật
Ngôn ngữ
Tiếng Việt

Tóm tắt

This research investigates the effectiveness of semantic mapping in enhancing English vocabulary retention of learners in a secondary school in Hanoi, Vietnam. This research aims at assessing the effectiveness of student’s vocabulary skills, focusing on vocabulary knowledge, including pronunciation, spelling, stress, meaning, collocation and word relations. The study finds out to investigate students' attitudes toward the use of semantic mapping as an instructional strategy. Utilizing a mixed-methods rese

Đầu mục

Danh sách các kho đang có sẵn ấn phẩm

Nơi lưu trữ Có sẵn
Kho Luận văn 1
Marc

Thông tin ấn phẩm theo chuẩn MARC 21

×