Ảnh bìa | Thông tin sách | Tác giả & NXB | Tóm tắt | Trạng thái & Thao tác |
---|---|---|---|---|
A study on different politeness strategies used in English conversations in the "Power base" course books
Năm XB:
2015 | NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội
Từ khóa:
Số gọi:
420 TO-L
|
Tác giả:
Tô Thị Lệ; Ph.D Pham Thi Tuyet Huong |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
A study on different politeness strategies used in English conversations in the "Power base" course books
Năm XB:
2015 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 TO-L
|
Tác giả:
Tô Thị Lệ; GVHD: Phạm Thị Tuyết Hương |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
Positively different: guidance for developing inclusive adult literacy, language, and numeracy curricula
Năm XB:
1993 | NXB: DEET
Từ khóa:
Số gọi:
407 SH-S
|
Tác giả:
Sue Shore, Adeline Black, Anne Simpson and Melanie Coombe |
Bao gồm: Theory informing inclusive, curriculum, Policy as a framework for inclusive practice...
|
Bản giấy
|
|
Views on fuzzy sets and systems from different perspectives
Năm XB:
2009 | NXB: Springer
Số gọi:
428 SE-R
|
Tác giả:
Rudolf Seising |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|