Từ khóa tìm kiếm tối thiểu 2 chữ cái, không chứa ký tự đặc biệt

Kết quả tìm kiếm (Có 4 kết quả)

Ảnh bìa Thông tin sách Tác giả & NXB Tóm tắt Trạng thái & Thao tác
English for Hotel staff: Front Desk
Năm XB: 2008 | NXB: Group of hotel administration
Số gọi: 428.647 PR-D
Tác giả:
Pricha Dangrojana
5 chapters: Reservation, Reception, Cashier, Bell Captain/Head Porter/Concierge, Telephone Operator.
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Thành Yến
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Telephone and reception skills : multilevel business english programme /
Năm XB: 1996 | NXB: Phoenix ELT
Số gọi: 651.73 DA-A
Tác giả:
David Alexander
Telephone and reception skills
Bản giấy
Tác giả:
Patricia A. Gwartney
Gồm: Introduction, Who conducts surveys, Survey professionalism...
Bản giấy
English for Hotel staff: Front Desk
Tác giả: Pricha Dangrojana
Năm XB: 2008 | NXB: Group of hotel administration
Tóm tắt: 5 chapters: Reservation, Reception, Cashier, Bell Captain/Head Porter/Concierge, Telephone Operator.
Telephone and reception skills : multilevel business english programme /
Tác giả: David Alexander
Năm XB: 1996 | NXB: Phoenix ELT
Tóm tắt: Telephone and reception skills
The Telephone Interviewer's Handbook : How to conduct standardized conversations /
Tác giả: Patricia A. Gwartney
Năm XB: 2007 | NXB: Jossey-bass
Tóm tắt: Gồm: Introduction, Who conducts surveys, Survey professionalism...
×