Ảnh bìa | Thông tin sách | Tác giả & NXB | Tóm tắt | Trạng thái & Thao tác |
---|---|---|---|---|
A study on linguistic features of food and drink advertising slogans in English and Vietnamese
Năm XB:
2015 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 NG-X
|
Tác giả:
Nguyễn Thị Xuân; GVHD: Trần Thị Thu Hiền |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
A study on metaphors in English advertising slogans for food and beverage.
Năm XB:
2016 | NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội
Từ khóa:
Số gọi:
420 LU-T
|
Tác giả:
Lưu Thị Phương Thảo; NHDKH Dr. Tran Thi Thu Hien |
The choice of this topic is prompted by my interest of metaphors, especially metaphors used in English advertising slogans for food and beverage....
|
Bản giấy
|
|
A systemic functional linguistic analysis of English advertising slogans of cars.
Năm XB:
2020 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 DA-H
|
Tác giả:
Đặng Thị Thu Hương; Supervisor: Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que |
One of the ways to promote certain products is through advertisement. Advertisements may appear in brochures, magazines, newspaper, radio,...
|
Bản điện tử
|
|
LINGUISTIC FEATURES OF COFFEE ADVERTISING SLOGANS IN ENGLISH AND VIETNAMESE
Năm XB:
2021 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 PH-H
|
Tác giả:
Phan Thị Mai Hương; Supervisor: Le Phuong Thao Dr |
This study focused on syntactic and semantic features of coffee advertising slogans in English and Vietnamese to find out the similarities and...
|
Bản giấy
|