Từ khóa tìm kiếm tối thiểu 2 chữ cái, không chứa ký tự đặc biệt

Kết quả tìm kiếm (Có 1 kết quả)

Ảnh bìa Thông tin sách Tác giả & NXB Tóm tắt Trạng thái & Thao tác
The service edge: 101 companies that profit from customer care
Năm XB: 1989 | NXB: Peguin Books ò Canada Limited,
Số gọi: 658.8 ZE-R
Tác giả:
Ron Zemke, Dick Schaaf, Tom Peters
"An important book... chockablock with examples... The real objective [of the service edge] is to goad managers at the top, and throughout any...
Bản giấy
The service edge: 101 companies that profit from customer care
Tác giả: Ron Zemke, Dick Schaaf, Tom Peters
Năm XB: 1989 | NXB: Peguin Books ò Canada Limited,
Tóm tắt: "An important book... chockablock with examples... The real objective [of the service edge] is to...
×