Ảnh bìa | Thông tin sách | Tác giả & NXB | Tóm tắt | Trạng thái & Thao tác |
---|---|---|---|---|
Applying authentic materials to improve listening comprehension (Implications for students at Yen Vien secondary school)
Năm XB:
2013 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 NG-T
|
Tác giả:
Nguyen Thi Thao, GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
effectiveness of audio - visual aids in languages teaching in doan ket secondary school
Năm XB:
2019 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 PH-P
|
Tác giả:
Phan Đan Phương; GVHD: Nguyễn Thế Hóa |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
English comparative of adjectives english text book 6: some common errors make by students at hai ba trung secondary school and suggested solutions : So sánh của tính từ trong tiêng anh 6, một số lỗi thường gặp của học sinh trương trung học cơ sở Hai Bà Trưng và một số giải pháp /
Năm XB:
2013 | NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 NG-H
|
Tác giả:
Ngo Thi Minh Hong, GVHD: Nguyen Thi Van Dong |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
Gender bias in current secondary school English language textbooks: Tiếng Anh 8, Tiếng Anh 9
Năm XB:
2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 HO-L
|
Tác giả:
Hoàng Thị Thanh Lam; NHDKH: Supervisor: Dr. Le Thi Minh Thao |
It has been proved that gender bias exists in language as well as in language textbooks. Many studies on linguistic gender bias in English as a...
|
Bản điện tử
|
|
Street Lit : Teaching and reading fiction in urban schools. The practical guide series /
Năm XB:
2010 | NXB: McGraw Hill
Từ khóa:
Số gọi:
813.009 AN-D
|
Tác giả:
Ratner Andrew |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
Teaching English vocabulary effectively (Implications for 7th grade students at denlu secondary school)
Năm XB:
2016 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 DO-L
|
Tác giả:
Do Thi Thuy Linh; GVHD: Nguyen Thi Mai Huong |
Chưa có tóm tắt
|
Bản điện tử
|
|
Teaching English vocabulary effectively (Implications for 7th grade students at Denlu secondary school)
Năm XB:
2016 | NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội
Từ khóa:
Số gọi:
420 DO-L
|
Tác giả:
Đỗ Thị Thùy Linh; Nguyễn Thị Mai Hương M.A |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
The effectiveness of using games in learning English vocabulary, an action with students of 6th grade at Tan Mai secondary school
Năm XB:
2018 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Từ khóa:
Số gọi:
420 NG-D
|
Tác giả:
Nguyễn Ngọc Diệp; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hoa |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
Using extensive reading activities to enhance reading skills for 7th graders at a secondary school in Nam Dinh
Năm XB:
2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 VU-T
|
Tác giả:
Vũ Văn Thơ; NHDKH: Dr Le Thi Minh Thao |
The current study is to use extended reading exercises to assist grade
7
th students at a lower secondary school in Nam Dinh in developing their...
|
Bản giấy
|
|
Using mind-mapping strategies to enhance English vocabulary for the seventh-year grade students at a secondary school in Bac Ninh
Năm XB:
2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Từ khóa:
Số gọi:
420 PH-T
|
Tác giả:
Pham Thi Thom; GVHD: Lê Phương Thảo |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|
|
Using podcasts to enhance listening comprehension of 8th graders at a secondary school in Hanoi
Năm XB:
2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 CA-H
|
Tác giả:
Cấn Thị Hương; NHDKH: Supervisor: Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que |
Active listening is crucial for effective daily communication and the educational process. Recently, there has been an increased focus on the...
|
Bản điện tử
|
|
Using role-play to improve English speaking skills for 6th grades at Kim Hoa secondary school
Năm XB:
2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Số gọi:
420 NG-N
|
Tác giả:
Nguyễn Huyền Ngọc; GVHD: Trần Văn Thuật |
Chưa có tóm tắt
|
Bản giấy
|