Từ khóa tìm kiếm tối thiểu 2 chữ cái, không chứa ký tự đặc biệt

Kết quả tìm kiếm (Có 9 kết quả)

Ảnh bìa Thông tin sách Tác giả & NXB Tóm tắt Trạng thái & Thao tác
Classroom assessment for teachers
Năm XB: 2012 | NXB: McGraw Hill
Số gọi: 371.1020973 WI-H
Tác giả:
Raymond H. Witte
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nong Thuy Linh; Supervisor: Pham Lan Anh, Ph.D.
Research purposes: To investigate the forms of current liguistic phenomenon of code-sitching used in conversations at a high school and to...
Bản điện tử
Tác giả:
Jayakaran Mukundan
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Carol Simon Weinstein, Molly Romano, Andrew J. Mignano, Jr
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Đức Minh; GVHD: Trần Thị Lệ Dung
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Thúy Hà My; NHDKH: Supervisor: Dr. Dang Ngoc Huong
The flipped classroom (FC) approach, which reverses the traditional model of instruction by having students access instructional content outside...
Bản điện tử
Tác giả:
Nguyễn Thị Huệ Anh; GVHD: Nguyễn Thị Kim Chi
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nguyen Thi Hue Anh; GVHD: Nguyen Thi Kim Chi
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
using technology with classroom instruction that works
Năm XB: 2007 | NXB: Mid-continent research for education and learning,
Số gọi: 371 PI-H
Tác giả:
Howard Pitler, Elizabeth R. Hubbell, Matt Kuhn & Kim Malenoski
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Classroom assessment for teachers
Tác giả: Raymond H. Witte
Năm XB: 2012 | NXB: McGraw Hill
Classroom Code-Switching in English Language Teachers’ Lectures at Viet Bac High School
Tác giả: Nong Thuy Linh; Supervisor: Pham Lan Anh, Ph.D.
Năm XB: 2020 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: Research purposes: To investigate the forms of current liguistic phenomenon of code-sitching used...
Điện tử Chi tiết
Creative Writing in EFL/ESL Classrooms II
Tác giả: Jayakaran Mukundan
Năm XB: 2006 | NXB: Longman
Elementary classroom management: lessons from research and practice
Tác giả: Carol Simon Weinstein, Molly Romano, Andrew J. Mignano, Jr
Năm XB: 2011 | NXB: McGraw Hill
The implementation of flipped classroom approach in teaching at a primary school in Hanoi
Tác giả: Nguyễn Thúy Hà My; NHDKH: Supervisor: Dr. Dang Ngoc Huong
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: The flipped classroom (FC) approach, which reverses the traditional model of instruction by...
Điện tử Chi tiết
Using classroom activities to improve speaking skills for the first-year students at faculty of English, HaNoi Open University
Tác giả: Nguyen Thi Hue Anh; GVHD: Nguyen Thi Kim Chi
Năm XB: 2019 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
using technology with classroom instruction that works
Tác giả: Howard Pitler, Elizabeth R. Hubbell, Matt Kuhn & Kim Malenoski
Năm XB: 2007 | NXB: Mid-continent research for...
×