Từ khóa tìm kiếm tối thiểu 2 chữ cái, không chứa ký tự đặc biệt

Kết quả tìm kiếm (Có 12 kết quả)

Ảnh bìa Thông tin sách Tác giả & NXB Tóm tắt Trạng thái & Thao tác
Tác giả:
Hoàng Trần Gia Huy; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Hoàng Trần Gia Huy; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Trần Thị Kiều; GVHD: Phạm Tố Hoa
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nong Thuy Linh; Supervisor: Pham Lan Anh, Ph.D.
Research purposes: To investigate the forms of current liguistic phenomenon of code-sitching used in conversations at a high school and to...
Bản điện tử
Tác giả:
Vũ Thị Dung; NHDKH: Supervisor: Tran Thi Le Dung, PhD
Chưa có tóm tắt
Bản điện tử
Tác giả:
Trần Văn Thuật; Dr Nguyen Van Quang
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Thị Liên; NHDKH: Supervisor: Dr. Dang Ngoc Huong
The aim of the research was to ascertain: (1) the attitudes of the students toward the acquisition of reading comprehension skills; (2) the factors...
Bản điện tử
Tác giả:
Lê Thị Hồng Nhung; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Ratner Andrew
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Hữu Chính; GVHD: Trần Thị Lệ Dung
Chưa có tóm tắt
Bản giấy
Tác giả:
Đặng Tiến Anh; NHDKH: Supervisor: Le Phuong Thao, Ph.D
The primary objectives of the current study are to determine how grade 10 students feel about mind mapping as a teaching tool for English...
Bản giấy
Tác giả:
Nguyễn Thị Thảo; NHDKH: Supervisor: Dr. Nguyen Thi Van Dong
This is a classroom action research aimed at identifying whether the use of Mind Mapping strategy was effective in improving the students’ writing...
Bản điện tử
a study on difficulties encountered by minh chau high school students in learning english grammar and solutions to overcome the problems
Tác giả: Hoàng Trần Gia Huy; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
a study on difficulties encountered by minh chau high school students in learning english grammar and solutions to overcome the problems
Tác giả: Hoàng Trần Gia Huy; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
a study on how to teach english passive voice effectively for the 10th grade at Hoang Van Thu high school in Nam Dinh
Tác giả: Trần Thị Kiều; GVHD: Phạm Tố Hoa
Năm XB: 2019 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Classroom Code-Switching in English Language Teachers’ Lectures at Viet Bac High School
Tác giả: Nong Thuy Linh; Supervisor: Pham Lan Anh, Ph.D.
Năm XB: 2020 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: Research purposes: To investigate the forms of current liguistic phenomenon of code-sitching used...
Điện tử Chi tiết
Difficulties and Solutions in Learning English Pronunciation at a High School in Hanoi.
Tác giả: Vũ Thị Dung; NHDKH: Supervisor: Tran Thi Le Dung, PhD
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Điện tử Chi tiết
Grade 10th students learning English vocabulary: A case study at Phalai High School
Tác giả: Trần Văn Thuật; Dr Nguyen Van Quang
Năm XB: 2016 | NXB: Viện Đại Học Mở Hà Nội
Improving the 10th grade students' reading abilities in English at a high school in Lang Son Province
Tác giả: Nguyễn Thị Liên; NHDKH: Supervisor: Dr. Dang Ngoc Huong
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: The aim of the research was to ascertain: (1) the attitudes of the students toward the...
Điện tử Chi tiết
Methods to improve speaking skills for grade 12 students at Phu Xuyen a high school
Tác giả: Lê Thị Hồng Nhung; GVHD: Nguyễn Thị Mai Hương
Năm XB: 2021 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
teaching english pronunciation effectively at Thuong Cat high school
Tác giả: Nguyễn Hữu Chính; GVHD: Trần Thị Lệ Dung
Năm XB: 2018 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Using mind-mapping strategy to enhance the skill of writing descriptive texts for students at a high school in Hanoi.
Tác giả: Đặng Tiến Anh; NHDKH: Supervisor: Le Phuong Thao, Ph.D
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: The primary objectives of the current study are to determine how grade 10 students feel about...
Using mind-mapping techniques to enhance the 7th grader's writing skills at a junior high school in Hanoi
Tác giả: Nguyễn Thị Thảo; NHDKH: Supervisor: Dr. Nguyen Thi Van Dong
Năm XB: 2023 | NXB: Trường Đại học Mở Hà Nội
Tóm tắt: This is a classroom action research aimed at identifying whether the use of Mind Mapping...
Điện tử Chi tiết
×